You and me 4-ever - chapter 1





Jag satt och tänkte på vad Justin Bieber gjorde  just nu! Fast det var ju inte så lätt att komma på. Samtidigt som jag satt och tänkte så ringde min mobil och det var min bästa kompis Nike som sa med glad röst " J..j.ustin Bieber ska komma till Sverige om fem månader! Min mamma har köpt biljeter till dig och mig." Sa Nike. "Va ska Justin Bieber komma till Sverige?" Sa jag förvånat. " Ja om fem månader! Och min mamma har köpt biljeter till oss det var tur för dom tog slut på 9 minuter." Sa Nathalie jätte glad. " Kommer han till Stockholm och har konsert i globen eller? Sa jag. " Ja! Och vi bor ju jätte nära!" Sa Nike. " Aaah fett coolt, men vill du komma över till mig det är bara att gå in?" Sa jag och var jätte spänd för att äntligen få gå på Justin Biebers konsert.
" Ok, jag kommar om några minuter." Sa Nike och la på. Jag gick ner till halen och väntade på att Nike skulle komma.Efter ungefär två minuter så plingar det på dörren. Jag öppnar och där stod Nike.
-Hey! Kom in! Sa jag och log.
-Ookej, men jag måste vissa dig en sak på datorn. Sa Nike.
-Visst vi går upp på mit rum. Sa jag och vi började gå. Min dator stog redan på så Nike satte sig vid den och gick in på http://www.biebetickets.com Jag satte mig på en stol bredvid Nike.
-Wow tog värkligen biljetterna slut på 9 minuter och du han köpa? Sa jag förvånad medans jag lässte på sidan.
-Ja! Det står ju här också! Sa Nike och pekade på en text där det stog: "Globben konserten som Justin Bieber ska spela på tog slut på 9 minuter. Och det är rekordet för alla Justins konserter."
-Woe, men jag kan fortfarande inte fatta att vi äntligen ska få gå på en Justin Bieber konsert. Sa jag som fårtfarande inte fatta att det var sant. Visst var det fem månader kvar men ändå.
-Då får vi bara vänta i fem månader. Sa Nike och sucka.
-Fem månader går ju ganska snabbt, hoppas jag! Sa jag och tittade på Nike.
-Ja med, men ska vi hitta på nåt? Frågade jag Nike.
-Visst fast du skulle ju träffa din pojkvän...


( Det här är allt jag har skrivit en vad tycker ni? Det är bara en liten smakbit ifall ni inte gillar den så kommer jag på något nyt! <333)

Kommentarer
Postat av: Nike

Haahaha älskar sista raderna!!

Men du ska ju träffa din pojkvän!!

Låter precis som jag ju! Hahaha <3

2011-06-29 @ 23:16:20
URL: http://Nikesspace.devote.se
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: nej tyvär, den kommer troligtvis inte att gå på bio :(

2011-07-08 @ 11:17:03
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0